enms
A- A A+
             
     
             

CADANGAN PEMBANGUNAN SEMULA FLAT KAMPUNG SIREH

 

PERBADANAN MENTERI BESAR KELANTAN

KENYATAAN TENDER

 

Kesemua Organisasi / Pemaju / Pelabur (Syarikat / Syarikat-Syarikat) yang berkelayakan dan mempunyai pengalaman dalam bidang yang terlibat, ada keupayaan teknikal dan peralatan adalah dijemput untuk menyertai projek di bawah : -

 NO.  TAJUK TENDER HARGA DOKUMEN TENDER (TIDAK DI KEMBALIKAN) SYARAT WAJIB TEMPAT JUALAN DOKUMEN TENDER, PENYERAHAN & TARIKH TUTUP DOKUMEN TENDER

 

1.

CADANGAN PEMBANGUNAN SEMULA FLAT KAMPUNG SIREH

(PMBK/PTD4/21/HTR8(211)

Harga Dokumen Tender adalah RM100.00 (Ringgit Malaysia : Satu Ratus Sahaja)
 

Pembelian Dokumen Tender adalah melalui Bank Draf / Cek Bank / Kiriman Wang dan dibuat kepada Perbadanan Menteri Besar Negeri Kelantan atau dalam bentuk tunai.

Syarikat dinasihatkan supaya membuat penilaian kendiri berdasarkan kepada kriteria berikut yang dianggap perlu bagi tujuan tender : -

i) Entiti gabungan tempatan layak di pertimbangkan

ii) Perniagaan dalam pembangunan harta tanah melebihi tempoh 5 tahun.

iii) Mempunyai pengalaman sekurang-kurangnya 2 projek pembangunan komersial yang setara atau projek pembangunan bercampur yang setara.

 

Tempat Pembelian Dokumen Tender :

HMF QS Consult, 6447 D & E, Tingkat Satu, Bangunan MAIK, Jalan Telipot, 15150 Kota Bharu, Kelantan

Tarikh Jualan Dokumen Tender :

22/11/2020 sehingga 06/12/2020

Waktu Pejabat :

Ahad - Khamis, 9:00 am - 12:30 pm, 2:30 pm - 4:30 pm

Tarikh Tutup Penyerahan Dokumen Tender:

21/01/2021 sebelum jam 12:00 pm

Alamat Lokasi / Penyerahan Dokumen Tender :

Peti Tender Perbadanan Menteri Besar Kelantan, Tingkat 6, Bangunan Perbadanan Menteri Besar Kelantan, Jalan Kuala Krai, 15050 Kota Bharu, Kelantan

 

 

  1. Dokumen Tender akan disediakan untuk semakan pada waktu pejabat bermula dari tarikh jualan di atas. Dokumen yang telah di jual tidak boleh di kembalikan
  2. Tender Dokumen hanya akan dijual kepada wakil syarikat yang layak, oleh itu, wakil syarikat hendaklah membawa bersama dokumen berikut semasa melakukan pembelian : -
    1. Surat kebenaran ASAL dari syarikat
    2. Salinan Pendaftaran Syarikat (SSM) ASAL yang DISAHKAN
  3. Syarikat yang terlibat hendaklah mematuhi syarat bidaan yang telah di tetapkan di dalam Dokumen Tender seperti berikut : -
    1. Memenuhi kriteria Pra-kelayakan yang telah di tetapkan oleh pihak PMBK.
    2. Tempoh sah tender adalah 180 hari dari tarikh Tutup Tender.
  4. PMBK tidak terikat untuk menerima sebarang cadangan atau tawaran yang berkaitan dengan pelaksanaan Tender ini.
  5. Sebarang pertanyaan atau penjelasan boleh diajukan kepada HMF QS Consult, 6447 D & E, Tingkat 1, Bangunan MAIK, Jalan Telipot, 15150 Kota Bharu, Kelantan atau melalui email kepada This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

 

PAUTAN LUAR

PAUTAN AGENSI

HUBUNGI KAMI

Perbadanan Menteri Besar Kelantan
Tingkat 6, Bangunan PMBK, Jalan Kuala Krai
15050, Kota Bharu, Kelantan Darul Naim

T (+609) 747 4082
F (+609) 744 7815

Email: admin[at]pmbk.gov.my 

PENGUNJUNG

Hari Ini15
Kelmarin170
Minggu Ini512
Bulan Ini4089
Keseluruhan11045

1
Online

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Penafian | Dasar Privasi | Dasar Keselamatan

 

PENAFIAN: Pihak Perbadanan Menteri Besar Kelantan tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat di dalam laman ini. Paparan terbaik dengan resolusi 1280 X 800.

 
 
© Copyright 2020 Perbadanan Menteri Besar Kelantan. All Rights Reserved.

Search